CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Wednesday, June 16, 2010

High School is Over

"I'm on loonnngggg holiday! Yeayyy~~" - that was what i thought when school is over, and a second after that, i thought - "What am I gonna do during this loonnngggg holiday? Huh?"

I've been thinking about clean up my room, hang out with friends, rent some movies and watch them all day long, buy some books and lay on my bed to read them, or just simply sit in front of computer for 4 hours, tweeting, blogging, do something on facebook, download something.

Hahhh, aku nggak tau aku yang emang gampang bosen atau memang hal-hal itu nggak bisa mengisi hari-hariku dengan baik, jadi aku memutuskan mau mengenang masa SMA ku selama 3 tahun ini melalui post ini.

Tapi, saya bingung mau cerita mulainya gimana. Ntar deh kapan-kapan kalau udah ketemu kalimat pembuka yang mantap baru aku lanjut *kebiasaan menunda pekerjaan*

No comments: